Najlepsze e-sklepy

TOP marki

Najlepsze e-sklepy

Najlepsze e-sklepy

OGÓLNE WARUNKI HANDLOWE

portalu www.kuplio.pl

Operatorem portal internetowego www.kuplio.pl jest:


Nazwa firmy: KUPLIO, s.r.o.
Siedziba: Ul. Ľ. Fullu 9A, 841 05 Bratysława
Numer identyfikacyjny: 52 966 852
Identyfikator VAT: SK2121258953
Rejestracja: Rejestr Handlowy Sądu Miejskiego Bratysława III, Sekcja: Sro, Numer akt: 144476/B
Email: info@kuplio.pl


1. DEFINICJE

  • 1.1 W niniejszym dokumencie stosowane są następujące definicje:

  • Opłata partnerska opłata, jaką Spółka uiszcza Reklamodawcy na podstawie obowiązującego cennika opublikowanego w strefie partnerskiej Portalu.

    GDPR (RODO) Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

    Zdarzenie nieoczekiwane zdarzenie zakłócające normalne funkcjonowanie Portalu lub jakakolwiek awaria związana z Kuponem, Rabatem lub Wyprzedażą opublikowaną na Portalu.

    Kupon kod rabatowy, na podstawie którego Użytkownikowi przyznawany jest rabat przy zakupie towarów lub usług od Reklamodawcy, jeśli zostaną spełnione warunki Reklamodawcy.

    Instrukcja instrukcja regulująca specyfikację graficzną i treściową materiałów, które Reklamodawcy przekazują Spółce w celu świadczenia Usług.

    Zamówienie pisemne oświadczenie woli Reklamodawcy o zamówieniu Usługi skierowane do Spółki.

    Reklamodawca sprzedawca, który (i) reklamuje swoje usługi lub towary na Portalu, (ii) publikuje na Portalu swoje Kupony, Rabaty lub Promocje lub (iii) zapewnia Spółce przestrzeń reklamową do publikacji Kuponów, Rabatów lub Wyprzedaży innych Reklamodawców.

    Program partnerski program, w ramach którego Spółka nagradza Reklamodawcę prowizją za każde przekierowanie Klienta na stronę innego Reklamodawcy po kliknięciu w Kupony, Rabaty lub Wyprzedaże, które Reklamodawca umieścił w swoim koszyku.

    Warunki handlowe niniejsze ogólne warunki świadczenia Usług za pośrednictwem Portalu lub w związku z Portalem.

    Warunki przetwarzania danych osobowych polityka ochrony danych osobowych dostępna jest na Portalu w zakładce „Warunki przetwarzania danych osobowych”, poprzez którą Spółka realizuje obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 i 14 GDPR (RODO).

    Opłaty opłaty za świadczenie Usług, które Reklamodawca uiszcza Spółce na podstawie obowiązującego cennika opublikowanego w strefie partnerskiej Portalu lub określonego przez Strony bezpośrednio w Zamówieniu.

    Portal strona internetowa http://www.kuplio.pl, za pośrednictwem której Użytkownicy mogą wyszukiwać i wykorzystywać Kupony, Rabaty lub Wyprzedaże publikowane w Portalu przez Reklamodawców lub Spółkę.

    Użytkownik każda osoba odwiedzająca Portal.

    Rejestracja rejestracja Reklamodawcy w strefie partnerskiej Portalu w celu świadczenia Usługi PPC lub Programu Partnerskiego.

    Usługi PPC usługa świadczona przez Spółkę na rzecz Reklamodawcy, w ramach której Reklamodawca uiszcza Spółce wynagrodzenie za każdego Użytkownika Portalu, który został przekierowany na stronę Reklamodawcy po kliknięciu w Kupon, Rabat lub Wyprzedaż opublikowaną na Portalu.

    Usługa Pakietów Reklamowych usługa reklamowa świadczona przez Spółkę na rzecz Reklamodawcy na podstawie Zamówienia. W ramach tej Usługi Strony ustalają konkretną zawartość pakietu reklamowego, która może obejmować np. publikację banneru na stronie głównej Portalu, publikację Kuponu na stronie głównej Portalu, zamieszczenie baneru w newsletterze, publikację wpisu na portalach społecznościowych Spółki, a także inne opcje.

    Usługi Usługa PPC lub Usługa Pakietów Reklamowych świadczona przez Spółkę za pośrednictwem Portalu.

    Spółka KUPLIO, s.r.o. z siedzibą: ul. Ľ. Fullu 9A, 841 05 Bratysława, Numer identyfikacyjny: 52 966 852, zarejestrowana w Rejestrze Handlowym Sądu Miejskiego w Bratysława III, Sekcja: Sro, nr akt: 144476/B, która jest operatorem Portalu.

    Strony odnosi się do Reklamodawcy i Spółki.

    Wyprzedaż procentowa obniżka ceny towarów lub usług przez Reklamodawcę, zwłaszcza po zakończeniu ich sprzedaży, z której Użytkownik może skorzystać, jeśli spełni warunki Reklamodawcy.

    Zniżka procentowa obniżka cen towarów lub usług Reklamodawcy, z której Użytkownik może skorzystać, dokonując zakupów u Reklamodawcy.

    Umowa umowa o gwarantowanym poziomie usług obejmująca świadczenie określonej Usługi.

    Umowa współpracy umowa regulująca warunki i zasady Programu Partnerskiego.


2. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  • 2.1 Niniejsze Warunki handlowe określają zasady świadczenia Usług za pośrednictwem Portalu oraz zasady Programu Partnerskiego.

  • 2.2 Reklamodawca zobowiązany jest zapoznać się z Warunkami handlowymi przed wysłaniem wiążącego Zamówienia lub przed dokonaniem Rejestracji. Reklamodawca wyraża zgodę na warunki zapisane w Warunkach handlowych poprzez przesłanie Zamówienia lub pomyślne dokonanie Rejestracji w Portalu.

  • 2.3 Dostawca świadczy Usługę lub Program Partnerski Reklamodawcy zgodnie z postanowieniami niniejszych Warunków handlowych.

  • 2.4 Z chwilą zawarcia Umowy lub Umowy o współpracy na warunkach niniejszych Warunków handlowych, niniejsze Warunki handlowe stanowią ich integralną część i wiążą Strony w całości, w ich zaktualizowanej wersji, chyba że Strony postanowią inaczej.

  • 2.5 Postanowienia Umowy lub Umowy o współpracy mają pierwszeństwo przed postanowieniami niniejszych Warunków handlowych. Postanowienia niniejszych Warunków handlowych mają pierwszeństwo przed postanowieniami jakichkolwiek ogólnych warunków Reklamodawcy.

  • 2.6 Świadcząc Usługi, Spółka nie ponosi odpowiedzialności za jakikolwiek wzrosty w towarach lub usługach Reklamodawcy, na co Reklamodawcy wyraźnie wyrażają zgodę, akceptując niniejsze Warunki handlowe.

3. ŚWIADCZENIE USŁUGI PPC

  • 3.1 W ramach świadczenia Usługi PPC Reklamodawca płaci Spółce wynagrodzenie za każdą osobę odwiedzającą Portal, która została przekierowana na stronę Reklamodawcy po kliknięciu Kuponu, Rabatu lub Wyprzedaży opublikowanych na Portalu.

  • 3.2 Pomyślna Rejestracja jest warunkiem świadczenia Usługi PPC. Reklamodawca dokonuje Rejestracji w sekcji „Dodaj sklep”, w której Reklamodawca zobowiązany jest do uzupełnienia wszystkich obowiązkowych danych, w szczególności (i) nazwy firmy, formy prawnej, siedziby, stanu, numeru identyfikacyjnego, informacji o tym, czy jest płatnikiem podatku VAT, (ii) osoby kontaktowej Reklamodawcy poprzez podanie jej imienia, nazwiska, telefonu komórkowego i poczty elektronicznej, (iii) danych do logowania Reklamodawcy poprzez podanie jego adresu e-mail i hasła oraz (iv) informacji o sklepie Reklamodawcy. Po przesłaniu formularza rejestracyjnego Reklamodawca musi aktywować swoje konto poprzez potwierdzenie e-maila aktywacyjnego, który został wysłany na adres e-mail podany przez Reklamodawcę w formularzu rejestracyjnym.

  • 3.3 Korzystając z Usługi PPC, Reklamodawca może wybrać albo program basic w strefie partnerskiej, w którym jego Kupony, Rabaty i Wyprzedaże będą wyświetlane na standardowych pozycjach, albo program premium, w którym jego Kupony, Rabaty i Wyprzedaże będą wyświetlane wyświetlane na bardziej widocznych pozycjach. Opłata za każde kliknięcie uzależniona jest od programu wybranego przez Reklamodawcę w strefie partnerskiej. Opłaty za kliknięcie są wyższe w przypadku, gdy Reklamodawca wybierze program premium.

  • 3.4 Umowa zostaje zawarta dopiero po zatwierdzeniu Rejestracji Spółki.

  • 3.5 Reklamodawca zobowiązuje się do podania podczas Rejestracji prawdziwych, pełnych i dokładnych danych oraz do pisemnego powiadomienia Spółki o wszelkich zmianach danych, które zostały podane podczas Rejestracji.

  • 3.6 Reklamodawca zobowiązuje się do uiszczenia Spółce Opłat przed wykonaniem Usługi. Opłaty pobierane są z kredytu na koncie Reklamodawcy, który może zostać doładowany minimalną kwotą 50 €. Reklamodawca może poprosić Spółkę o doładowanie kredytu za pośrednictwem swojego konta lub wysyłając wiadomość e-mail do Spółki. Spółka potwierdzi otrzymanie prośby o doładowanie środków dla Reklamodawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej. Do e-maila z powiadomieniem załączona będzie faktura proforma zawierająca instrukcje dotyczące płatności. Po otrzymaniu środków przez Spółkę, Spółka niezwłocznie wystawi i prześle Reklamodawcy fakturę na jego adres e-mail, na co Reklamodawcy wyraźnie wyrażają zgodę, akceptując niniejsze Warunki handlowe.

  • 3.7 Spółka świadczy Usługę PPC Reklamodawcy do momentu wyczerpania środków na koncie Reklamodawcy. Firma powiadomi Reklamodawcę na piśmie o konieczności doładowania konta Reklamodawcy, jeśli stan jego konta zmniejszy się do 10 €.

  • 3.8 Opłaty uważa się za uiszczone w dniu wpływu odpowiednich środków na rachunek bankowy Spółki.

  • 3.9 Reklamodawca przyjmuje do wiadomości i zgadza się na to, że w przypadku wyczerpania środków na jego koncie Spółka może wycofać z Portalu wszystkie Kupony, Rabaty i Wyprzedaże Reklamodawcy.

  • 3.10 Reklamodawca zamieszcza w strefie partnerskiej swoje Kupony, Rabaty lub Wyprzedaże, które następnie są publikowane na Portalu po zatwierdzeniu przez Spółkę. Strony mogą uzgodnić, że Spółka będzie tworzyć i publikować Kupony, Rabaty lub Wyprzedaże dla Reklamodawcy, jeżeli Reklamodawca zamieścił informację o dostępnych Kuponach, Rabatach lub Wyprzedażach na własnej stronie internetowej.

  • 3.11 Spółka może odmówić publikacji Kuponów, Rabatów lub Wyprzedaży, jeżeli ich treść, forma lub konieczność wykonania, w ocenie Spółki, mogą naruszać powszechnie obowiązujące przepisy prawa, dobre obyczaje, uzasadnione interesy Spółki lub szkodzić uzasadnionym interesom osób trzecich.

  • 3.12 Spółka zobowiązuje się świadczyć Usługę PPC bez zbędnej zwłoki, najpóźniej w ciągu 5 dni od wypełnienia obowiązków Reklamodawcy wynikających z art. 3.6 i 3.10 niniejszych Warunków handlowych.

  • 3.13 Umowa zawierana jest na czas nieokreślony i każda ze Stron ma prawo ją rozwiązać w każdym czasie, bez podania przyczyny, ze skutkiem na dzień jej rozwiązania doręczonego drugiej Stronie w formie pisemnej. Jeżeli Reklamodawca zażąda rozwiązania Umowy bez podstawy prawnej, traci prawo do zapłaty salda, które Spółka zarejestrowała na koncie Reklamodawcy.

4. ŚWIADCZENIE USŁUGI PAKIETU REKLAMOWEGO

  • 4.1 Reklamodawca może poprosić Spółkę o świadczenie Usługi Pakietów Reklamowych za pośrednictwem Portalu w sekcji „Reklama na Kuplio.pl” lub korzystając z formularza kontaktowego opublikowanego na Portalu albo za pośrednictwem poczty elektronicznej.

  • 4.2 Na podstawie takiego zapytania Spółka przygotuje indywidualnie dopasowaną ofertę zawierającą specyfikację i cenę jednostkową poszczególnych elementów Pakietu Reklamowego. Po zatwierdzeniu tej oferty przez Reklamodawcę, Spółka prześle Reklamodawcy formularz Zamówienia, za pośrednictwem którego Reklamodawca może zamówić określoną Usługę Pakietu Reklamowego w ramach przygotowanej oferty.

  • 4.3 Reklamodawca prześle podpisane Zamówienie drogą elektroniczną na adres e-mail Spółki. Wysłane Zamówienie jest wiążące dla Reklamodawcy i traktowane jest jako potwierdzenie propozycji zawarcia Umowy. Umowę uważa się za zawartą z chwilą doręczenia podpisanego Zamówienia na adres poczty elektronicznej Spółki.

  • 4.4 Takie zamówienie musi zawierać:
  • 4.4.1 identyfikację Reklamodawcy w zakresie: firma, siedziba/miejsce prowadzenia działalności, numer identyfikacyjny, NIP, numer identyfikacyjny VAT oraz adres e-mail Reklamodawcy;

    4.4.2 dane osoby upoważnionej do działania w imieniu lub na rzecz Reklamodawcy;

    4.4.3 specyfikację Usługi Pakietu Reklamowego;

    4.4.4 terminy i czas trwania Usługi;

    4.4.5 termin dostawy materiałów pomocniczych;

    4.4.6 cenę za ofertę Spółki;

    4.4.7 treściową i graficzną specyfikację materiałów pomocniczych;

    4.4.8 oświadczenie Reklamodawcy, że zapoznał się z Warunkami handlowymi w wersji obowiązującej i obowiązującej na Portalu oraz zgadza się z nimi bez zastrzeżeń i zobowiązuje się do ich przestrzegania.


  • 4.5 Po dostarczeniu Zamówienia Spółka wystawia Reklamodawcy fakturę proforma zawierającą instrukcję płatności i przesyła ją drogą elektroniczną na adres e-mail Reklamodawcy. Po otrzymaniu środków przez Spółkę, Spółka niezwłocznie wystawia i przesyła Reklamodawcy fakturę na jego adres e-mail, na co Reklamodawcy wyraźnie wyrażają zgodę, akceptując niniejsze Warunki handlowe.

  • 4.6 Reklamodawca zobowiązuje się do uiszczenia Opłat na rzecz Spółki przed wykonaniem Usługi, zgodnie z warunkami płatności określonymi w fakturze proforma.

  • 4.7 Opłaty uważa się za uiszczone w dniu wpływu odpowiednich środków na rachunek bankowy Spółki.

  • 4.8 Reklamodawca przyjmuje do wiadomości i zgadza się na to, że Spółka rozpocznie świadczenie Usług dopiero po uiszczeniu Opłat.

  • 4.9 Reklamodawca zobowiązuje się do dostarczenia Spółce zgodnie z Instrukcją wszelkich niezbędnych informacji, materiałów i specyfikacji dotyczących Kuponów, Rabatów lub Wyprzedaży, w szczególności logo i tekstu oraz warunków ich używania, w rozsądnym terminie przed wymaganą datą ich publikacji na Portalu. Spółka nie opóźni się z publikacją Kuponów, Rabatów lub Wyprzedaży w Portalu, jeśli Reklamodawca nie dopełni obowiązku przekazania Spółce wszystkich informacji określonych w niniejszym punkcie lub jeżeli dostarczone dokumenty/informacje nie nadają się do publikacji. Spółka powiadomi Reklamodawcę o nieprawidłowościach lub brakach w dostarczonych materiałach dotyczących Kuponów, Rabatów lub Wyprzedaży i poinformuje go, że publikacja nastąpi dopiero po ich usunięciu.

  • 4.10 Umowa zostaje zawarta na czas określony w Zamówieniu. Reklamodawca ma prawo odstąpić od Umowy bez obowiązku uiszczenia opłaty za anulowanie, jeżeli odstąpienie nastąpi w terminie 14 lub więcej dni przed ustalonym terminem świadczenia Usługi Pakietu Reklamowego. Zawidaomienie o odstąpieniu od Umowy ma obowiązek przesłać pisemnie na adres poczty elektronicznej Spółki. Skutki prawne odstąpienia od Umowy następują z dniem jej doręczenia na adres poczty elektronicznej Spółki. Jeżeli Reklamodawca odstąpi od Umowy na mniej niż 14 dni przed ustalonym terminem świadczenia Usługi Pakietu Reklamowego, zobowiązuje się zapłacić Spółce opłatę za rezygnację („Opłatę Rezygnacyjną”) w wysokości 50% całkowitej ceny za Usługę Pakietu Reklamowego („Opłatę Rezygnacyjną”). Strony zgadzają się, że Spółka może potrącić Opłatę Rezygnacyjną z prawem Reklamodawcy do ewentualnego zwrotu ceny zapłaconej za Usługę Pakietu Reklamowego.

5. WARUNKI PROGRAMU PARTNERSKIEGO

  • 5.1 Reklamodawca może skontaktować się ze Spółką z prośbą o przystąpienie do Programu Partnerskiego za pośrednictwem Portalu w sekcji „Formy współpracy” podczas rejestracji poprzez zaznaczenie pola „Jestem zainteresowany” dotyczącego Programu Partnerskiego lub poprzez swoje konto w Portalu.

  • 5.2 Pomyślna Rejestracja jest warunkiem uczestnictwa w Programie Partnerskim. Pomyślna Rejestracja skutkuje ważnym zawarciem Umowy o Współpracy bez konieczności uzyskania specjalnego potwierdzenia ze strony Spółki.

  • 5.3 W ramach Programu Partnerskiego Reklamodawca umieszcza swoje Kupony, Rabaty i Wyprzedaże w swoim koszyku. Spółka zobowiązuje się zapłacić Reklamodawcy Opłatę Partnerską w wysokości określonej w obowiązującym cenniku Programu Partnerskiego za każde przekierowanie na stronę innego Reklamodawcy po kliknięciu na Kupon, Rabat lub Wyprzedaż umieszczoną w jego koszyku. Spółka przekaże Opłatę partnerską Reklamodawcy poprzez doładowanie jego konta partnerskiego.

  • 5.4 Reklamodawca może zażądać za pośrednictwem poczty elektronicznej, aby Spółka (i) uiściła Opłatę partnerską ze swojego konta w Portalu, jeśli jej kwota wynosi co najmniej 50 EUR lub (ii) przelała Opłaty partnerskie z konta partnerskiego Reklamodawcy na rachunek bankowy Reklamodawcy.

  • 5.5 Spółka zapłaci Reklamodawcy Opłaty partnerskie na podstawie faktury, którą Reklamodawca prześle za pośrednictwem swojego konta w strefie partnerskiej. Faktura ta będzie zawierać wszystkie istotne dane wymagane zgodnie z przepisami prawa i z dokumentami księgowego oraz termin płatności wynoszący 14 dni od daty jej zamieszczenia w strefie partnerskiej. Jeżeli na fakturze brakuje odpowiednich szczegółów wymaganych przepisami prawa, uiszczenie Opłat partnerskich zostanie przedłużone do czasu dostarczenia nowej faktury bez błędów lub braków. Uprawnienie Reklamodawcy do uiszczenia Opłat partnerskich wygasa, jeśli Reklamodawca nie wystawi faktury za uiszczenie Opłat partnerskich w terminie 3 miesięcy od dnia ustalenia uprawnienia do ich płatności zgodnie z art. 5.4 niniejszych Warunków handlowych. W takim przypadku Spółka usunie otrzymane kredyty z konta partnerskiego Reklamodawcy.

  • 5.6 Umowa o współpracy zawierana jest na czas nieokreślony i każda ze Stron ma prawo ją rozwiązać w dowolnym momencie, bez podania przyczyny, ze skutkiem na dzień jej rozwiązania doręczonego drugiej Stronie w formie pisemnej. Jeżeli Reklamodawca zażąda rozwiązania Umowy Współpracy bez podstawy prawnej, traci prawo do zapłaty salda, które Spółka zarejestruje na koncie partnerskim Reklamodawcy.

6. PRAWA I OBOWIĄZKI REKLAMODAWCY

  • 6.1 Reklamodawca oświadcza i zobowiązuje się, że nie będzie ingerował ani w żaden inny sposób naruszał jakichkolwiek praw intelektualnych lub innych praw jakiejkolwiek osoby trzeciej przy wywiązywaniu się z Umowy lub Umowy Współpracy. Jeżeli osoba trzecia zgłosi wobec Spółki naruszenie lub zagrożenie jej praw własności intelektualnej w związku z publikacją jakichkolwiek Kuponów, Promocji lub Wyprzedaży na Portalu, Reklamodawca zobowiązuje się w całości zabezpieczyć Spółkę przed poniesieniem odpowiedzialności za wszelkie szkody (w tym wszelkie wydatki i koszty sądowe, wydatki na pomoc prawną), które mogą powstać po stronie Spółki w związku z roszczeniem osoby trzeciej. Wszelkie płatności z tytułu odszkodowania na podstawie niniejszego punktu Reklamodawca dokona na rzecz Spółki bez zbędnej zwłoki po pierwszym pisemnym wniosku Spółki dostarczonym Reklamodawcy.

  • 6.2 Reklamodawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za to, że treść i obróbka graficzna przekazywanych Spółce Kuponów, Promocji lub Wyprzedaży jest zgodna z właściwymi, powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Reklamodawca zobowiązuje się, że wykorzystanie udostępnionych materiałów nie będzie naruszać ani zagrażać prawom do znaków towarowych, prawom autorskim ani innym prawom podlegającym ochronie własności intelektualnej.

7. KORZYSTANIE Z PORTALU

  • 7.1. Reklamodawca przyjmuje do wiadomości i zgadza się, że Spółka nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek wyniki lub korzyści wynikające lub związane z Kuponami, Promocjami lub Sprzedażą Reklamodawcy. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za treść i prawdziwość informacji podanych na Kuponach, Kuponach Promocyjnych lub Kuponach z wyprzedażami Reklamodawcy. Reklamodawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za treść tych informacji.

  • 7.2. Kupon, Promocja lub Wyprzedaż działają w taki sposób, że Użytkownik zostaje albo bezpośrednio przekierowany na stronę internetową lub portal Reklamodawcy, albo otrzymuje link, za pomocą którego może dotrzeć do strony internetowej lub portalu Reklamodawcy.

  • 7.3. Reklamodawca zobowiązuje się do powstrzymania się od wszelkich nieuprawnionych manipulacji i obsługi Portalu.

  • 7.4. Reklamodawca podczas korzystania z Portalu zobowiązany jest do przestrzegania niniejszego Regulaminu oraz obowiązujących przepisów prawa.

  • 7.5. Akceptując niniejszy Regulamin, Reklamodawca udziela Spółce zgody na bezpłatne wykorzystanie logo, nazwy handlowej, zdjęć i wszelkich innych utworów chronionych prawem autorskim wykorzystywanych w Kuponach, Kuponach Promocyjnych lub Kuponach z wyprzedażami w celu prowadzenia Portalu, świadczenia Usług lub wypełniania obowiązków Spółki zgodnie z definicją w niniejszym dokumencie.

8. OCHRONA TREŚCI PORTALU

  • 8.1. Zawartość Portalu chroniona jest prawami własności intelektualnej, w szczególności prawami autorskimi, uprawnieniami szczególnymi producenta baz danych, prawem do ochrony nazwy handlowej oraz prawem do ochrony znaku towarowego. Jakiekolwiek lub częściowe kopiowanie, dalsze rozszerzanie, przetwarzanie, publikacja jakiejkolwiek części Portalu lub jakiekolwiek wyodrębnianie lub ponowne wykorzystywanie treści Portalu bez uprzedniej pisemnej zgody Spółki jest zabronione. Bez uprzedniej pisemnej zgody Spółki jakiekolwiek automatyczne wyszukiwanie Kuponów, Promocji lub Wyprzedaży lub umieszczanie ich w jakichkolwiek bazach danych jest zabronione.

  • 8.2. Nieuprawnione wykorzystanie zawartości Portalu bez pisemnej zgody Spółki będzie skutkować naruszeniem praw autorskich Spółki i może stanowić przestępstwo naruszenia praw autorskich w rozumieniu §283 Ustawy Numer 300/2005 Dz., Kodeksu Karnego, znowelizowanego.

9. ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPÓŁKI

  • 9.1. Spółka nie gwarantuje Ogłoszeniodawcy ciągłej dostępności Portalu. Reklamodawca przyjmuje do wiadomości, że dostępność Portalu może zostać ograniczona stosownie do potrzeb Spółki, w szczególności w przypadku przestojów niezbędnych do prowadzenia regularnej aktualizacji lub poprawy funkcjonalności Portalu lub innych zdarzeń losowych, które nastąpiły bez winy lub woli Ogłoszeniodawcy.

  • 9.2. Spółka zobowiązuje się świadczyć Reklamodawcy usługę polegającą na rozwiązywaniu Incydentów na podstawie pisemnych zgłoszeń Reklamodawcy. Ogłoszeniodawca ma obowiązek powiadomić Spółkę o nieprawidłowościach wysyłając wiadomość e-mail na adres: info@kuplio.pl. Spółka potwierdzi Ogłoszeniodawcy zgłoszenie nieprawidłowości, co do zasady, w terminie 24 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia. Czas rozwiązania Incydentu jest ustalany przez Spółkę w zależności od powagi Incydentu, o czym Reklamodawca jest powiadamiany e-mailem.

  • 9.3. Spółka nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treść, poprawność ani kompletność informacji przechowywanych, uzyskiwanych, gromadzonych lub generowanych przez Reklamodawcę za pośrednictwem Portalu.

  • 9.4. Spółka jest zobowiązana do naprawienia szkody wyrządzonej Reklamodawcy tylko wtedy, gdy szkoda została spowodowana umyślnym działaniem lub zaniedbaniem.

  • 9.5. Odszkodowanie obejmuje jedynie rzeczywiste szkody. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za utracone zyski, szkody pośrednie lub wtórne.

  • 9.6. Strony ustaliły, że Spółka ma obowiązek zrekompensować Reklamodawcy poniesioną szkodę do maksymalnej wysokości Opłat jakie Reklamodawca uiścił na rzecz Spółki (i) za konkretne Zamówienie, podczas którego realizacji nastąpiła szkoda; lub (ii) za Usługę PPC, w trakcie świadczenia której powstała szkoda, w terminie 3 miesięcy przed wystąpieniem szkody.

10. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  • 10.1. W ramach świadczenia Usług i obsługi Portalu Spółka może przetwarzać dane osobowe osób, których dane dotyczą, które są upoważnione lub upoważnione do działania w imieniu Reklamodawcy. Spółka przetwarza dane osobowe zgodnie z RODO i innymi właściwymi przepisami o ochronie danych osobowych.

  • 10.2. Szczegółowy opis sposobu przetwarzania i ochrony danych osobowych Użytkowników znajduje się w Regulaminie Przetwarzania Danych Osobowych.

11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  • 11.1. Spółka jest upoważniona do jednostronnej zmiany niniejszego Regulaminu lub jego całkowitej zmiany w dowolnym momencie. O wszelkich zmianach Regulaminu Spółka poinformuje Reklamodawcę poprzez publikację jego zaktualizowanej wersji na Portalu. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie z dniem jego opublikowania na Portalu.

  • 11.2. Strony postanawiają, że wszelka korespondencja związana z Umową lub Umową Współpracy będzie prowadzona drogą elektroniczną przy wykorzystaniu adresów poczty elektronicznej Stron. Reklamodawca będzie przesyłał wszelką korespondencję do Spółki na adres info@kuplio.pl, a Spółka będzie korzystała z adresu e-mail podanego przez Reklamodawcę podczas Rejestracji lub w Zamówieniu. Korespondencję uważa się za doręczoną w następnym dniu roboczym następującym po jej wysłaniu z adresu e-mail jednej ze Stron na adres e-mail drugiej strony, chyba że nadawca otrzyma automatyczną wiadomość, że wiadomość e-mail nie została doręczona.

  • 11.3. Niniejsze Warunki zostały sporządzone i podlegają prawu słowackiemu.

  • 11.4. Przeniesienie praw i obowiązków Reklamodawców z Umowy lub Umowy Współpracy na osobę trzecią możliwe jest wyłącznie za uprzednią pisemną zgodą Spółki.

  • 11.5. Aktualny Regulamin opublikowany jest na Portalu.

  • 11.6. Wszelkie spory wynikające z niniejszej Umowy lub Umowy Współpracy lub z nimi związane (w tym spory dotyczące roszczeń pozaumownych) będą rozstrzygane w drodze arbitrażu zgodnie z Regulaminem Sądu Arbitrażowego Słowackiej Izby Adwokackiej.

  • 11.7. Niniejszy Regulamin obowiązuje i wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2024 roku.